Ordinær generalforsamling i Fan Trust Aarhus

Mandag den 29. september klokken 19 på Viby Bibliotek holder Fan Trust Aarhus den første ordinære generalforsamling for alle medlemmer. Der vil blandt andet være valg til bestyrelsen i foreningen.

Siden den stiftende generalforsamling i juni 2014 har den siddende bestyrelse arbejdet hårdt på at få fan trusten godt fra land, og det indebærer blandt andet andet planlægningen af den første ordinære generalforsamling. Denne bliver holdt mandag den 29. september på Viby Bibliotek, der har stillet dets store sal til rådighed for Fan Trust Aarhus. Generalforsamlingen er åben for alle medlemmer af Fan Trust Aarhus.

Meld dig ind på dagen
Foreningen har på nuværende tidspunkt ikke en egentlig tilmeldingsformular, da nogle processer trækker ud, og det tager Fan Trust Aarhus konsekvensen af. På dagen for generalforsamlingen vil det derfor være muligt for alle interesserede at melde sig ind ved en kontant betaling af årskontingentet på 150 kroner eller et bevis på, at samme kontingent er betalt til foreningens bankkonto.
    - Vi er naturligvis ærgerlige over, at vi ikke har kunnet åbne for tilmeldinger endnu. Derfor har vi valgt at lave en ordning, så alle kan melde sig ind i vores forening inden generalforsamlingen og derved nå at deltage på denne, forklarer formand for Fan Trust Aarhus, Mathias Rønn Waack-Möller.
Ønsker du at melde dig ind i Fan Trust Aarhus mandag den 29. september, skal du møde op mellem klokken 18 og 18.45, hvor repræsentanter vil være til stede og klar til at tage imod indmeldelser.

Vil samle mange
Den nuværende bestyrelse blev valgt på den stiftende generalforsamling og er kun en midlertidig bestyrelse. På generalforsamlingen mandag den 29. september vil der være fuldt valg til bestyrelsen i Fan Trust Aarhus, men det er også vigtigt, at der kommer så mange interesserede, der kan og samtidig har lyst til at støtte formålet bag foreningen. Nemlig at sikre indflydelse og åbenhed mellem fodboldklubben AGF og dens fans
    - Det er vigtigt for os, at der kommer så mange som muligt til vores generalforsamlinger. På den måde samler vi flest fans, der kan være med til at forme retningen af fan trusten. Det er blandt andet her, medlemmerne kan komme med forslag og ønsker til konkrete projekter og procedurer, som Fan Trust Aarhus skal kaste sig over, siger Mathias Rønn Waack-Möller.

Af hensyn til arrangementet ser Fan Trust Aarhus gerne en tilkendegivelse på deltagelse. Det vil før generalforsamlingen være muligt at melde sig ind i foreningen ved en kontant betaling af årskontingentet på 150 kroner eller et bevis på, at samme kontingent er betalt til foreningens bankkonto
Reg.nr.: 5381
Kontonr.: 0251134

Eventuel tilmelding med navn foregår via mailadressen kontakt@fantrustaarhus.dk

Se indkaldelse og dagsorden her.